Produkt dnia
Producenci
Cenniki do pobrania
Rozciąganie nóg na drabince 0

Rozciąganie nóg na drabince

Są łatwiejszymi wariantami utthita hasta padangusthasany. Ostatecznie stoimy bez opierania się żadną częścią ciała o drabinkę, ścianę, stół czy cokolwiek innego oraz trzymamy ręką za stopę, a dokładniej palcami dłoni za palucha. Wśród rozciągania nóg z użyciem drabinki mamy trzy warianty:

1. Utthita hasta padangusthasana - stoimy przodem do drabinki, stopa na szczeblu.

2. Parsva hasta padangusthasana - stoimy bokiem do drabinki. Trzymamy jedną ręką blisko drabinki za linę, a drugą od tyłu przy biodrze.

3. Parivritta hasta padangusthasana - zaczynając stajemy przodem jak w wariancie 1)  i skręcamy tułów. Trzymamy jedną ręką blisko drabinki za linę lub nawet szczebel, a drugą od tyłu przy biodrze.

We wszystkich wariantach dążymy do takiego rozciągnięcia, aby stopa była na wysokości barków.

utthita hasta padangusthasana

Fot.1

parsva hasta padangusthasana

Fot.2

parivrtta hasta padangusthasana

Fot.3

 W komentarzu możesz zostawić pytanie. Odpowiemy na pewno

Komentarze do wpisu (0)

Sonda
Jak często ćwiczysz jogę w tygodniu?
Co zyskasz z newsletterem?
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, wyjazdach jogicznych, ofertach promocyjnych, poradach o wykorzystaniu pomocy do jogi.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl