Produkt dnia
Producenci
Cenniki do pobrania
Wykorzystanie klocka do jogi 0

Pozycje asany jogi w wykorzystaniem klocka do jogi

Najczęściej wykorzystywane są klocki drewniane. Wykonuje się je z różnego drewna. My polecamy cięższe z drewna jesionowego, olchy lub nawet dębu. Są one wtedy stabilniejsze. Klocki z pianki czy korka są dobre w podróży albo dla osób starszych.

Na zdjęciach w galerii:

1. Setubandha sarvangasana - klocek podpiera biodra. Zapewnia łatwiejsze trwanie w pozycji, nie ma takiego wysiłku.

2. Parsvottanasana - dłonie na klockach. Możliwe wyprostowanie kręgosłupa. Odpowiednie dla osób z bardzo sztywnymi nogami, które nie dotykają do podłogi. Dobre również dla osób, które boli kręgosłup.

3. Paryankasana "łóżko jogina" - klocek jest pod piersiowym odcinkiem kręgosłupa. Można łatwiej otworzyć klatkę piersiową.

4. Połksiężyc  z klockiem pod dłonią. W tej pozycji czy trójkącie podłożenie klocka ustawia tułów wyżej i łatwiejsze jest jego równiejsze ułożenie w płaszczyźnie z wyprostowanym kręgosłupem.

5.- Utthita parsvakonasana - tak jak w pkt. 4.

6. Pozycja kąta utthita - parsvakonasana - ręka oparta na klocku. Działanie tj. w pkt 4 i 5.

most na klocku

Fot.1

parsvottanasana z klockami

Fot.2

paryankasana z klockiem

Fot.3

półksiężyc z klockiem

Fot.4

prasaritta padottanasana

Fot.5

Jeśli masz jakiś komentarz albo pytanie, to podziel się nim. Na pewno odpowiemy. Dziekujęmy

Komentarze do wpisu (0)

Sonda
Jak często ćwiczysz jogę w tygodniu?
Co zyskasz z newsletterem?
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach, wyjazdach jogicznych, ofertach promocyjnych, poradach o wykorzystaniu pomocy do jogi.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl