Regulamin

Warunki użytkowania sklepu jogapomoce.pl

§1

Niniejszy Regulamin określa zasady świadczenia usług przez sklep internetowy „Omśrodek Hatha Jogi Leszek Kawa” z siedzibą w Warszawie, 00-049, przy ul. Świętokrzyskiej 31/33a 4p., NIP 9211636018, REGON 950451490, wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Naczelnika Gminy Lubycza Królewska pod nr 29/2000 (dalej zwaną „Jogapomoce”).

§2

Klient wybiera tytuł (towar) z oferty Jogapomoce prezentowanej na stronie internetowej www.jogapomoce.pl i składa zamówienie, ewentualnie telefonicznie. Oferta Jogapomoce ma charakter wiążący przez okres jej prezentacji na wyżej wymienionej stronie.

§3

Cena wyświetlana przy tytule nie obejmuje opłaty za dostawę. Koszt dostawy zostanie dołączony do wartości zakupionego towaru po wybraniu opcji dostarczenia towaru. Na ostateczny koszt zamówienia składają się cena towaru i cena przesyłki.

§4

Warunkiem realizacji zamówienia jest jego potwierdzenie przez Jogapomoce dokonane e-mailem z informacją o przyjęciu zamówienia oraz potwierdzenie zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie na wskazany link w otrzymanej wiadomości (e-mailu) z Jogapomoce lub w przypadku wybranej płatności przelewem, wpłynięcie należnej kwoty na konto Jogapomoce. W przypadku braku takiego potwierdzenia Jogapomoce zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.

§5

W przypadku braku potwierdzenia zamówienia ze strony Jogapomoce w ciągu dwóch dni roboczych, prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny: , tel.: 603 107 107.

§6

Zamówienia są realizowane zgodnie z kolejnością ich otrzymywania do momentu wyczerpania zapasów w magazynie.

§7

Dostępność towaru w magazynie jest wyświetlana na stronie, w przypadku braku jakiegokolwiek zamówionego tytułu powiadamiamy za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

§8

W przypadku, gdy zamówienie obejmuje kilka pozycji i wystąpią trudności z uzyskaniem wszystkich zamówionych tytułów, w celu zminimalizowania kosztów dostawy zamówienie realizowane będzie w dłuższym czasie (tylko opłata jednorazowa). Jednak na życzenie Klienta Jogapomoce może podzielić zamówienie na kilka partii, każdorazowo pobierając od niego koszty przesyłki.

§9

Zamówienie zostanie zrealizowane w ciągu najpóźniej 5 dni roboczych od momentu jego potwierdzenia przez Klienta (średni czas oczekiwania na przesyłkę 3-4 dni – poczta, 2 dni – kurier UPS). W przypadku trudności z realizacją, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany. Termin dostawy może ulec wydłużeniu z przyczyn niezależnych od Jogapomoce.

§10

Zamówienie zostanie zrealizowane, jeżeli będzie zawierało adres i telefon odbiorcy oraz adres jego poczty elektronicznej. W przypadku podejrzenia podania nieprawdziwych danych lub nieuczciwych zamiarów zamawiającego, Jogapomoce zastrzega sobie prawo do niewysyłania towaru.

§11

Jogapomoce oferuje następujące formy płatności:

1) Poprzez serwis przelewy24.pl automatyczne płatności przelewami z banków:

PKO BP (Płacę z PKO Inteligo)
mBank (mTransfer)
Santander (Przelewy24)
Bank BPH (Przelew z BPH)
Bank ING
CreditAgricole
Bank BNP Paribas
Bank Pekao S.A.
Bank Millenium
Bank Ochrony Środowiska
Pocztowy24
Bank Nowy SA
Alior Bank (Płacę z Alior)
PLUS Bank
Polbank
MeritumBank
VELO Bank

oraz Karty płatnicze przez system Moneybookers (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, American Express, SOLO) lub PolCard (karty: VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, PolCard, a także jedna z popularniejszych metod płatności na świecie – system PayPal. Ciągle wzbogacana lista metod płatności zawiera nie tylko płatności kartą kredytową, ale również płatności przelewami.

2) Za pobraniem – za przesyłkę Klient płaci przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Klient może również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską, płacąc kurierowi przy odbiorze paczki,

3) Przelewem – przesyłka zostanie wysłana po wpływie pieniędzy na rachunek bankowy Omśrodka (zazwyczaj następnego dnia po dokonaniu przelewu).

Nr rachunku bankowego mbank nr: 76 1140 2004 0000 3002 5399 3689.

4) Poprzez serwis PAYPAL.pl – jedna z popularniejszych metod płatności na świecie. Trzeba mieć tam założone konto.

5) Gotówką lub BLIKIEM przy odbiorze osobistym w Omśrodku przy ul Świętokrzyskiej 31/33a 4p. w Warszawie.

§12

Każdy Klient otrzymuje od Jogapomoce na dowód zakupu towaru paragon lub fakturę VAT. Jeśli chce się otrzymać fakturę do paragonu, to trzeba w momencie zakupu podać numer NIP.  Jeśli faktura VAT ma być wystawiona na firmę, należy podać dane oraz NIP firmy. Dokonując zakupu w Jogapomoce Klient automatycznie zgadza się na wystawienie faktury VAT bez podpisu.

§13

Jogapomoce realizuje wysyłki poza granicę Polski. Koszt zamówienia zostaje powiększony o opłatę kuriera, która uzależniona jest od stawek tego rodzaju usług w kraju docelowym.

§14

Złożone zamówienie może być anulowane drogą telefoniczną: 603107107, lub mailową shop@jogapmoce.pl. Anulować można tylko zamówienia, które nie zostały jeszcze zrealizowane.

§15

Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 02 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.), Klient może odstąpić od umowy w terminie 14 dni od daty odebrania towaru i niezwłocznie zwrócić zakupiony towar. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód zakupu. Jogapomoce gwarantuje zwrot ceny towaru. Pieniądze zostaną wysłane przekazem pocztowym lub przelewem. Koszt dostawy nie podlega zwrotowi, Klient płaci również za odesłanie towaru.

§16

W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczne przesłanie wadliwego towaru do Jogapomoce. Firma nie przyjmuje jednak żadnych przesyłek reklamacyjnych odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem reklamacji zostaną zwrócone natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji. Do reklamowanej przesyłki należy dołączyć dowód zakupu wraz z opisem przyczyny zwrotu. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, towar zostanie wymieniony na pełnowartościowy, jeżeli tylko będzie taka możliwość. Za towar wadliwy uznaje się towar, która posiada wady techniczne. Jogapomoce odpowie i ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 (czternastu) dni od daty jej otrzymania.

§17

Liczba zamawianych towarów nie jest ograniczona.

§18

Nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli i prezentowane są w Jogapomoce wyłącznie w celach informacyjnych.

§19

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe nabywcy zostaną wprowadzone do bazy danych sklep.hathajoga.pl wyłącznie w celu realizacji zamówień i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.

§20

Wszystkie uwagi, propozycje, reklamacje i skargi prosimy kierować do:

Omśrodek Hatha Logi Leszek Kawa,

ul. Świętokrzyska 31/33a 4p.,

00-049 Warszawa,

e-mail lub tel.: 603107107w godz. 11.00 – 19.00 (pon.-pt.), 9:00-14:00 (sobota).